VISQUEM EL JAZZ – La Bateria

Us fem un petit recull del que vam treballar a música a partir de les Jornades de Visquem el Jazz Terrassa. L’Oriol, músic professional, va portar a terme una sessió d’un instrument relativament modern: LA BATERIA.

Vam estar aprenent les diferents parts d’aquest instrument, formes de tocar-lo i també varem parlar de com comença el jazz, pare de molts estils musicals influents avui en dia.  Vam escoltar, estudiar i ballar algunes de les músiques populars que hem escoltat al llarg del Segle XX, coincidint amb l’aprenentatge de la Història de la Música durant els darrers mesos a l’aula.

Estem molt agraïts per la seva visita i per fer-nos gaudir de forma vivencial però a la vegada teòrica, de la MÚSICA. Fins un altre dia!