Visitem al dentista a la Clínica Dental Les Escoles els de P5

Aquest mes de març els nens i nenes de la classe dels plàtans vam anar a visitar la Clínica Dental Les Escoles. Uns dies abans, però, ens va venir a visitar a l’escola una odontòloga i higienista a fer  una xerrada de prevenció bucodental i una classe pràctica de raspallat de les dents.

El dia de la visita a la Clínica Dental Les Escoles vam veure la sala d’espera, la recepció i el box. En el box vam veure el material, el mirall, l’aire, el silló, l’aireaigua, la dentista i la infermera. Després ens van fer una revisió dental al box.

També ens van explicar un conte i ens van donar un fulletó a cadascú amb dibuixos de raspall de dents que havíem de pintar segons si estaven en bones condicions o no.

Va ser un matí molt profitós. Segur que a partir d’ara tindrem en compte tos els consells que ens van donar.

Per cert, ens va encantar anar-hi amb tren i que ens acompanyés l’Arnau

Aquí teniu les fotos de la visita