Una llegenda diferent!

Avui us deixem la llegenda de Sant Jordi, però no qualsevol llegenda… és la llegenda de Sant Jordi ambientada a la nostra època, al Segle XXI!

Pots imaginar-te un Sant Jordi tan actual com virtual?

Aquí teniu una producció audiovisual feta pel Biel O., alumne de 6è que ens ho ha posat per poder imaginar aquesta llegenda tan actual i divertida! És una feina que ha fet amb la seva familia durant aquests dies de confinament en la qual ha fet servir una tècnica anomenada Stop-motion. Hi trobareu detalls molt acurats i ben fets. Escolteu bé l’argument, mira els personatges i els elements plàstics que hi surten, fixa’t en els efectes especials, gaudeix la banda sonora … no et deixaran igual!

Ah, anomenem Stop-motion a una tècnica d’animació que consisteix en capturar fotografies consecutives d’un objecte movent-lo una mica entre fotografia i fotografia de manera que, visualitzant-les ràpidament, creiem que l’objecte es mou.

El felicitem des d’aquí, Biel i família, per aquesta feina espectacular i creativa! Esperem que gaudiu molt!