Teatre pares

Us deixem l’enllaç d’una obra de teatre que van preparar les mares i els pares del curs de català. Una de les activitats del curs va ser aquesta obra de teatre que van preparar amb moltes ganes, esforç i afecte. En un principi l’obra només s’anava a representar als alumnes de Cicle infantil, però va agradar tant que van decidir representar-la a tota l’escola. Esperem que la gaudiu tan com van gaudir els pares mentre la preparaven! L’obra surt del conte de Santi Balmes “Jo mataré monstres per tu” una bonica història que ens explica que molts cops tenim por del que desconeixem i que malgrat tot sempre tindrem als nostres pares al costat per ajudar-nos i consolar-nos.

Les mares i pares que hi participaven són:

La Maribel, mare de la Marta de 4rt i l’Érik de 1er

El Juan i l’Anabella, pares de la Lucía de P4

La Yez, tia de la Marta de 4rt i l’Érik de 1er

La Najima, mare de l’Ishak de P3 i l’Asraf de 2on

La Souad, mare del Nizar de 4rt i el Nadir de P5

La Sara, mare del Manel de 1er i la Laia de P4

i la Laia, la monitora del curs i mare del Biel de 3er

Us animem a seguir participant en les activitats que organitza l’Ampa. Gaudim molt, ens ho passem molt bé i sobretot participem en la vida escolar dels nostres fills.