Superheroïna contra el plàstic, Teatre Alegria i Vallparadís

La Comunitat Mitjana també s’ha sumat a la Setmana Europea de Prevenció de Residus, amb el lema: “No t’emboliquis”.
Com escola pertanyem a la XEST (Xarxa d’Escoles Sostenibles de Terrassa) i volem conscienciar a tot l’alumnat de la importància d’estimar i cuidar el nostre planeta. És per això que vam assistir al Teatre Alegria de la ciutat per veure l’obra “Plashtik-Boom – Superheroïna contra el plàstic” de la Companyia Enrenou Teatre. Una obra engrescadora on tothom va gaudir veient a la Climatempus i els seus poders, reflexionant sobre la importància de no llençar els residus de qualsevol manera i a qualsevol lloc.
Després del teatre vam aprofitar per dinar tots plegats al Parc de Vallparadís on vam gaudir d’una bona estona entre tots els infants de la comunitat.

Clica per més imatges!