Què es reivindica el dia de la dona?

Amb motiu del dia internacional de la dona, avui els alumnes de quart hem treballat els conceptes “masclisme” i “feminisme” i hem debatut sobre el tema.

El masclisme és la creença que l’home és superior a les dones, en canvi el feminisme busca la igualtat de drets entre les dones i els homes.

Hem arribat a bones conclusions, com que els homes i les dones no som iguals. Totes les persones som diferents, però hauríem de tenir els mateixos drets independentment del nostre sexe, cultura, … Al llarg de la història han millorat molt els drets de les persones, però encara hem de lluitar per a millorar-ho.

Com som molt artistes, hem decidit fer uns cartells amb les coses que creiem que es poden millorar i els hem penjat al passadís.

A la tarda, els alumnes de cinquè de cicle superior han vingut a classe i ens han mostrat un vídeo que han fet sobre aquest tema i ens han explicat que en pensen. Han fet un treball genial!

Tenim a les nostres mans fer un futur millor per/entre tots/totes!