PARKOUR A COMUNITAT GRAN

Podeu veure el vídeo de l’activitat en aquest enllaç

El Parkour, o art del desplaçament, és una disciplina que consisteix a desplaçar-se pel medi urbà o natural, superant els obstacles que es presenten en el camí.

A l’escola, l’alumnat de comunitat gran, iniciem la pràctica d’aquest esport amb una sessió teòrica que contextualitza i dóna sentit a la tècnica i a alguns dels moviments bàsics d’aquesta disciplina, per dur-los desprès a la pràctica, en un espai segur. Posem a prova les habilitats motrius per mitjà de reptes i circuits, sempre basant-nos en la tècnica i seguretat del moviment del nostre cos.

Per finalitzar expliquem i posem en pràctica el Chase Tag, una modalitat esportiva que es realitza a nivell mundial.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *