Nou programa de Font TV!

Us deixem amb el segon programa del projecte de Font TV. Aquesta vegada, la primera experiència de fer un programa televisiu l’han gaudit els nens i les nenes de 6èB i han sigut els protagonistes de preparar-ho tot i gravar-ho en diferents dies.

Com sempre, aquest programa te diferents seccions: presentació, notícies, reportatge, agenda ciutadana, concurs, entrevista, “tourism” (en anglès), per saber-ne més i comiat. Tothom s’ha implicat molt en la producció del programa 2 i estem molt emocionats de tot el camí que han fet els alumnes preparant la seva secció. Malauradament, la presentació i el comiat no s’ha pogut fer. Estem esperant tenir la següent experiència de Font TV molt aviat!!

Per últim, volem explicar-vos que aquest projecte dona molta importància a l’expressió escrita redactant un guió, a l’expressió oral preparant-ne la lectura i memorització i, per últim, ens endinsem en el món audiovisual on els mateixos alumnes enregistren el programa fent servir càmeres, programes de gravació i edició i material tècnic necessari per tenir una bona il·luminació, croma i prompter.

Esperem que gaudiu molt del programa! Fins aviat!