L’esbarjo no només és a pati

Hi ha infants amb moltes varietats de gustos i amb diferents maneres de fer i de divertir-se. A les hores de pati hi ha infants més actius, altres més xerraires, alguns més tranquils, …

Per aquest motiu a primària tenim diverses possibilitats de passar-ho bé a les hores de l’esbarjo. A més del pati, els alumnes poden anar a la Ludobib, que es fa a la biblioteca de l’escola i allà poden llegir, jugar a jocs de taula, fer deures, dibuixar, … I també poden anar a la Biblioteca al vestíbul, un espai molt relaxant on poden mirar llibres il·lustrats i revistes.

La Ludobib està oberta dilluns, dimecres i divendres. En canvi, la Biblioteca al vestíbul els dimarts, dimecres i dijous.

A molts nens i nenes de l’escola els hi encanta gaudir dels llibres i dels jocs de taula en aquesta hora. Aquí en podeu veure un petit recull d’imatges per a que veieu aquests espais tan macos.