Concert de la Cantània… Fet!

Hola famílies!

Us deixem un petit tastet d’un projecte que hem estat treballant els alumnes de 5è durant tot el curs a l’escola: la Cantània! Tots els alumnes de 5è vam fer un concert a l’Auditori de Barcelona el 9 de maig a les 11:30. Aquest concert forma part d’un projecte de molta qualitat musical i escènica i també un alt grau en la implicació personal i col•lectiva.

La Cantania d’aquest any ha estat un homenatge a l’art. Es titula “Clara, l’art per dins” i explica la història d’una àvia que, a través dels quadres, acosta el seu amor per l’art a la seva neta. Així, hem viatjat veient els quadres de diferents artistes com en Miró, Pollock, estils de l’antiga roma, hel·lenístics, abstractes… Ha estat meravellós posar tot això a l’escenari, juntament amb els músics tocant i cantant en directe. Tota una experiència que recordarem tota la vida!

“CLARA, L’ART PER DINS”
Composició Josep Maria Guix