COMUNITAT DE GRANS Setmana del 27 al 30 d’abril.

Aquesta setmana s’acaba l’abril i tenim la bona notícia que vosaltres, nois i noies de la comunitat de grans, podeu començar a sortir. Des de l’escola us desitgem unes bones passejades! Sabem que sou molt responsables i que us cuidareu molt, a vosaltres i als altres!

Tot i així hem de seguir aprenent des de casa, els i les mestres de la comunitat de grans us trobem a faltar i us hem preparat de nou algunes propostes per ajudar-vos a mantenir activa la ment i el cos en aquest temps de coronavirus.

I on trobem aquestes propostes? Totes elles estan penjades al drive que compartim. Recordeu que heu d’entrar amb el vostre email @fontdelalba.es i la vostra contrasenya.

Atenció!

Alumnes de 4t i 5èA, 5èB i 5èC: Heu d’entrar al vostre curs i a dins trobareu una carpeta amb el nom de “TEMPS DE CORONVIRUS”, allà dins veureu un document per setmana amb les recomanacions. I una carpeta amb el vostre nom on podeu anar penjant tot allò que feu.

També podeu obrir i llegir aquests enllaços i enviar-nos fotografies, àudios o escriure’ns les respostes per mail.

Curs 4t. Propostes setmana del 27 al 30 d’abril.

Curs 5è. Propostes setmana del 27 al 30 d’abril.

Alumnes de 6è: Com ja funcionem a l’escola, dins de cada carpeta de cada assignatura trobareu sorpreses! Així que des d’aquí us invitem a investigar i a descobrir-les! També podeu enviar-nos fotografies, àudios o escriure’ns per correu, al nostre mail.

Tenim moltes ganes de veure’us però almenys, poder connectant-se, parlar i fer aquestes activitats ens fa sentir una mica més a prop vostre!

Una abraçada virtual de part de tots i totes nosaltres!