Venda al Mercadal de les Cooperatives de 5è

Avui els alumnes de 5è han realitzat la venda dels seus productes d’artesania al Mercadal de l’avinguda Béjar. Ha estat la cloenda final del projecte d’emprenadoria “CuEme” que han estat realitzant al llarg de tot aquest curs.

La venda d’avui ha estat el motor de tots els aprenentatges que s’han fet al llarg d’aquesta proposta i alhora la part més vivencial i competencial. La venda ha estat un èxit i els i les alumnes han gaudit molt d’aquest mati. Fins i tot l’alcalde i alguns dels seus regidors han volgut interessar-se i comprar algun dels nostres articles i la televisió de Terrassa ha entrevistat als presidents de les cooperatives. Part dels beneficis obtinguts avui en la venda aniràn destinats a l’esplai la Fàbrica que treballa amb nens i adolescents del barri.

Cooperativa Arcoiris i Cooperativa Els Tronquets de 5è

Escola Font de l’Alba