Trobada d’hivern – El concert

Estimades famílies!

Us deixem un petit tastet d’una de les activitats de la Trobada d’hivern que hem dut a terme aquests dies: el concert.

Començant per un recull original, divertit i musicalment especial que ha creat un exalumne de l’escola, el Biel amb diferents dibuixos dels infants de l’escola. Amb aquesta proposta digital, l’escola us vol enviar una postal feta per diferents nens i nenes de l’escola desitjant-vos molt Bones Festes!! Moltes gràcies, Biel!

Després, tindreu les diferents actuacions que els infants de la comunitat petita i mitjana han fet a l’auditori cantant cançons molt diferents i divertides. Esperem que aquesta feina que han preparat amb molta il·lusió us pugui arribar i, tot i no poder ser-hi presents aquest any per la situació que vivim, la pugueu gaudir igual que sempre.

Al final del vídeo els mestres de l’escola Font de l’Alba interpretem amb moviments la cançó “Regala Petons”.

Quan fem música és molt especial i si ho fem junts, encara més!