School to school

L’alumnat de cinquè participa en el programa educatiu School to school. Aquest programa acosta la cultura de l’Índia a les escoles del nostre país a través de l’intercanvi de materials entre escoles de l’Índia rural i les nostres escoles. El tema d’aquest any és esports i jocs. L’alumnat de cinquè molt il·lusionat ha intentat transmetre els seus jocs i esports preferits. Aquests són alguns dels materials que han preparat per enviar a la seva escola germana a l’Índia. Primer han elaborat un vídeo presentant l’escola i mostrant totes les zones de joc. Tot seguit, com a carta de presentació han recreat un dels seus jocs preferits: un «Qui és qui» amb les seves fotografies i descripcions personals, perquè els nens i nenes de l’Índia les relacioni i així els coneguin. Què us sembla?

Vídeo: School presentation and game zones

Who is who