Rocòdrom 6è

En les últimes setmanes, l’alumnat de sisè ha realitzat una visita al rocòdrom Geoboulder de Terrassa. Des de l’àmbit d’educació física creiem en la descoberta d’esports que tenen un marc molt ampli de possibilitats. L’escalada et permet realitzar exercici físic, on la tècnica, l’esforç, la socialització i la natura prenen protagonisme a parts iguals. L’alumnat ha descobert tot el ventall de possibilitats que ofereix aquest esport dins les dues modalitats pràctiques que han realitzat al rocòdrom: Escalada en corda i descoberta del material i escalada lliure al rocòdrom on han treballat més la tècnica per mitjà del joc. Aquesta sortida s’emmarca dins del programa del PCEE (Pla català de l’esport a l’escola).