Més extraescolars

Benvolguts pares i mares,

a continuació us fem una serie de consideracions a tenir en compte respecte a les extraescolars:

• Hi han activitats extraescolars que gestiona l’Ampa i unes altres que les gestiona una empresa externa a l’escola (Proesco)
  • Les activitats que gestiona l’Ampa són: Acollida matinal, Hip-hop, piscina i Multiesports
  • Les activitats que gestiona l’empresa Proesco són: Estudi Assistit, Anglès i Futbol
  • Respecte a les activitats de l’Ampa: quan ompliu el full d’inscripció no cal adjuntar fotografies ni fotocòpia de la targeta sanitària ni el número de compte. Amb el nom de l’alumne, el curs i l’activitat extraescolar que vol fer marcada és suficient.
  • Respecte a les activitats de l’empresa Proesco: Cal omplir i adjuntar el que ens demanen correctament.
  • Les activitats que gestiona l’Ampa, com cada any, cal fer l’ingrés del preu de l’extraescolar directament al compte de l’Ampa. Les que gestiona l’empresa us les cobraran directament pel vostre banc.
  • Si coincideix que el vostre fill fa activitats gestionades per l’Ampa i per l’empresa Proesco cal omplir el full d’inscripció tal i com ens demana l’empresa. L’activitat de Proesco us la cobraran pel banc i la de l’Ampa haureu de fer l’ingrés al nostre compte.
  • L’Activitat de Multiesports pot variar el preu ja que és una activitat que disposa d’una subvenció del Consell Esportiu. Rebre una subvenció NO SIGNIFICA QUE SIGUI GRATUÏTA, sinó que el preu serà reduït. Us n’informarem!
  • L’extraescolar de piscina ES COBRARÀ EN UN ÚNIC PAGAMENT ABANS DEL DIA 1 DE NOVEMBRE DE 2016. EL PREU TOTAL DEL CURS DE NATACIÓ ÉS DE 192€. Si us apunteu a aquesta extraescolar us farem arribar tota la informació necessària. Aquesta extraescolar s’imparteix al gimnàs TERRASSASPORTS: C/Jocs Olímpics / Voluntaris Olímpics
  • El preu mensual de l’acollida matinal pot variar en funció de la quantitat de nens que facin ús d’aquesta activitat. Per a que us feu una idea, el curs passat es pagaven entre 35€-40€ mensuals (5 dies a la setmana). Si us cal el servei de manera esporàdica cal pagar 3€ directament al monitor el dia que en feu ús.
  • L’Ampa es reserva el dret de fer fora de qualsevol activitat els alumnes amb una conducta inadequada.
  • TOTES les activitats extraescolars estan previstes que comencin el dilluns 3 D’OCTUBRE DE 2016. Podeu entregar el full d’inscripció entre el 12 i el 15 de setembre de 2016. Més tard d’aquesta data no podem garantir que els vostres fills puguin participar en l’activitat escollida.
  • PER PARTICIPAR EN QUALSEVOL ACTIVITAT EXTRAESCOLAR ÉS OBLIGATORI SER SÒCI DE L’AMPA: 20€ ANY/FAMÍLIA.

Si teniu dubtes poseu-vos en contacte amb nosaltres: ampafontdelalba@gmail.com

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *