L’esport en contra de la violència de gènere

Avui 25 de novembre és el Dia Internacional de l’Eliminació de les Violències de Gènere. L’escola Font de l’Alba s’ha adherit al Manifest elaborat per la Generalitat de Catalunya i altres entitats. Amb aquest manifest demanem teixir aliances i complicitats, podent així construir un teixit comunitari i una xarxa de recursos que siguin font de salut i qualitat de vida per a totes les dones i tots els col·lectius oprimits d’aquesta societat. Necessitem estendre la cultura dels afectes i les cures, necessitem vincles segurs, respectuosos i amorosos, en tots els àmbits de les nostres vides. Com diu bell hooks, “considerar l’amor com una acció, més que un sentiment, per acceptar la responsabilitat d’estimar”, estimar des de la llibertat, la igualtat i el respecte.

Per això, aquesta setmana hem fet diverses activitats treballant valors que fomentin el respecte. Una d’aquestes activitats és aquest vídeo on ha participat l’alumnat de primària des de l’àrea d’Educació Física. Amb aquest acte, reivindiquem l’equitat i la igualtat entre l’esport femení i el masculí.

I recorda…

SI NO VEUS L’ESPORT FEMENÍ, T’ESTÀS PERDENT LA MEITAT DE L’ESPECTACLE!

L’esport en contra de la violència de gènere.