La Granja Escola

El divendres 2 de juny l’alumnat de 4t i 5è van anar a passar un dia ple de màgia i d’aprenentatge a la Granja Escola, situada a Santa Maria de Palautordera (El Montseny).

L’objectiu és que els nens i nenes facin un parèntesi en el seu dia a dia, respirin natura i comparteixin amb els seus companys i companyes activitats d’aventura alhora que entrenen les competències emocionals.

. MISSIÓ POSSIBLE: Circuit amb diferents reptes per entrenar el treball en equip i entendre’l.

. GUIAR O SER GUIAT: En aquesta activitat s’entrenen dues habilitats i va perfecte per entendre-les: la confiança (quan ets guiat) i la responsabilitat (quan guies tu).

. FEM CABANES: En aquesta activitat busquem conscienciar i entrenar el compromís de grup.  Han de fer una cabana entre tot el grup. Tothom és necessari per fer la cabana i entre tots i totes han de decidir i col·laborar en la seva construcció.

Ens ho ha vam passar genial!

Fotos La Granja Escola