Inici de curs

Benvolguts pares i mares,

l’Ampa us desitja un bon inici de curs. Esperem que aquest curs sigui ben profitós per tots vosaltres i pels nostres alumnes. Recordeu que per gaudir de les extraescolars i de totes les activitats que organitzem  és obligatori ser soci de l’Ampa i cal fer un ingrés de 20€/família al número de compte de l’Ampa:

ES76 0182 8135 110201543392

No volem iniciar un nou curs sense acomiadar-nos d’un gran mestre i millor persona que per motius personals ha degut de canviar d’escola. Gràcies Sebastià per ser-hi sempre! Esperem que aquesta nova etapa que has iniciat sigui tan o millor com la que has deixat. L’Ampa et vol agrair tots els esforços que has fet per l’escola com a director i com a mestre. Moltes gràcies per tot i sigues feliç!

Acomiadament sebastià