FOTOGRAFIA ARTÍSTICA: “LA REVOLUCIÓ INDUSTRIAL”

Un cop a context de medi, hem treballat les idees principals de la revolució industrial dins el context de l’ època contemporània. A art, hem decidit convertir-nos en fotògrafs artístics i sortir pels carrers de Terrassa a capturar imatges en blanc i negre que ens parlin de la revolució industrial. Totes les imatges de la publicació i d’altres que hem exposat al nostre passadís, estan fetes pels propis alumnes de sisè. Per fer-ho, vam realitzar tot un treball de recerca sobre la fotografia artística analitzant exemples de diferents autors.

Hem decidit fer les fotos en blanc i negre per dos motius:

En primer lloc perquè en l’època no hi havien imatges en color. En segon lloc, les imatges en blanc i negre les trobem més artístiques.

Per fer-ho farem 4 equips de reporters o fotògrafs. Cadascú s’encarregarà de fer les fotos d’un d’aquest elements representatius:

1. Les Xemeneies.

2. El maó (les totxanes).

3. El ferro.

4. Els telers.

Aquí us deixem alguns exemples del seu treball.

Els alumnes de 6è.