FONT TV TAMBÉ A 5è !

Aquest curs els alumnes de 5è han començat a descobrir com es fa el projecte FONT TV.

Els ha agradat saber que formen part d’aquest projecte, i han començat a treballar amb molta il·lusió per poder col·laborar en els programes que realitzen els companys de 6è. En aquest projecte es treballa l’autonomia personal, les noves tecnologies aplicades als seus aprenentatges, treball cooperatiu…

Aquest curs, i per motius Covid19,  cada classe de 5è treballa el projecte en un trimestre diferent. D’aquesta manera 5èA ho fa el primer trimestre, 5èB el segon i 5èC el tercer.

Així és com, poc a poc, es preparen i es formen per continuar el proper curs aquesta tasca, que des de fa anys forma part de la nostre escola.

Us animem a veure els programes que editen els nostres alumnes!

Mestres de la Comunitat de Grans.

Alumnes de 5èA treballant en el projecte FONT TV.