ESCAPE ROOM A PRIMÀRIA

Durant aquesta setmana els diferents grups d’educació primària han realitzat l’activitat d’Escape Room a l’escola com a cloenda del context d’aprenentatge treballat aquest trimestre.

Ha estat una experiència on l’alumnat ha gaudit amb les diferents proves, reptes i enigmes.

Moltes gràcies  a l’equip de Escape Room Escoles.

Aquesta activitat forma part del Pla de Millora d’Oportunitats Educatives que hem dissenyat pel nostre alumnat i que ha estat finançada pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i la Generalitat de Catalunya.

Escape Room 1rA  Escape Room 1rB  Escape Room 2nA  Escape Room 2nB  Escape Room 3rA  Escape Room 3rB Escape Room 3rC

Escape Room 4tA  Escape Room 4tB  Escape Room 4tC  Escape Room 5èA  Escape Room 5èB  Escape Room 6èA  Escape Room 6èB

Escape Room 6èC