ELS ALUMNES DE SISÈ VISITEN EL PARC AUDIOVISUAL DE CATALUNA

Avui els alumnes de sisè hem visitat el parc audiovisual de Terrassa. Tota una experiència que ens ha permès veure en directe un plató de televisió, com són els decorats i els escenaris de les pel•lícules de ficció i conèixer de la mà de professionals alguns dels aspectes tècnics i coneixaments necessaris per grabar una pel•lícula.

Hem entrat dins de l’antic sanatori, que ara s’utilitza per grabar escenes d’algunes de les filmacions de sèries i cine reconegudes a nivell mundial, a la vegada que, veiem un edifici que ara forma part del patrimoni històric de la nostra ciutat.

Aquesta sortida ens ha permès aprendre un munt  de coses noves sobre el món audiovisual, que enllacem directament amb el projecte singular que duem a terme a l’escola anomenat “Font TV”. En aquest projecte, els nens i nenes de sisè i cinquè en són els protagonistes, fent partíceps com a espectadors, a tota la comunitat educativa de l’escola.