EL PAS DEL TEMPS

L’alumnat de 4t està treballant el context sobre El pas del temps. Estem aprenent com mesurem el temps, les diferents generacions de la nostra família, com era Terrassa en el passat i com és ara, les màquines que s’utilitzaven abans i les d’ara, etc. Estem gaudint moltíssim!

Per aquest motiu, durant aquest segon trimestre, a l’àrea d’Educació Física hem rebut la visita de les nostres famílies a l’escola. Mares, pares i avis ens han explicat jocs d’arreu del món als quals jugaven de petits i de petites i els hem posat en pràctica. Ens ho hem passat d’allò més bé! A més, hem potenciat la nostra imaginació perquè ens hem adonat que abans no hi havia mòbils ni tantes joguines i, per tant, la canalla s’inventava jocs de tota mena amb el material que tenien a l’abast: pedres, pals, etc. Ara ja tenim més idees per jugar al parc o al pati de l’escola.

Volem agrair l’esforç de les famílies que han participat sense cap mena de dubte i amb moltes ganes: han preparat i pensats jocs amb la mateixa il·lusió que quan eren petits i petites, han vingut a posar-los en pràctica, ens els han explicat, han jugat amb nosaltres i han gaudit amb nosaltres. Sense elles aquest projecte no hauria estat possible. Moltes gràcies i tant de bo torneu aviat!

Aquí teniu les fotos d’aquests moments tan bonics que hem viscut.