4t HANDBOL AL PATI

Ja hem donat inici a la primera de les promocions esportives que els nostres alumnes realitzen cada curs. Les promocions esportives pretenen apropar i potenciar l’esport i un estil de vida activa i saludable als infants amb la cooperació d’entitats esportives de la nostra ciutat, Terrassa. Avui ens han acompanyat entrenadores, jugadores i jugadors del Club de Handbol Terrassa, per ensenyar-nos una mica més sobre aquest esport i com dur-lo a la pràctica. Avui, han estat els alumnes de 4t curs qui han gaudit d’aquest magnific taller esportiu relacionat amb el handbol.

L’esport ens fa créixer, educa en valors i es fonamenta en el treball cooperatiu, per això, des de l’escola potenciem que els nostres infants creixin seguint aquest model.