PORTES OBERTES CURS 20-21

Benvolgudes famílies,

Aquest any i degut a la situació excepcional,  les portes obertes a l’escola seran virtuals.

En aquesta página trobareu tota la informació rellevant com l’accés al nostre Projecte Educatiu i diferents videos informatius o tours virtuals per el nostre centre.

En aquest primer video compartim amb vosaltres la nostra història i idiosincràsia:

Es rellevant posar en el vostre coneixement que Iniciem llengua anglesa des de P3 a nivell total i treballen AICLE de ciències naturals i socials en llengua anglesa des de P5 fins a sisè i que introduïm també la llengua francesa a partir 4t de primària i treballem EMILE en aquesta sobre temes de ciències socials i naturals a partir de cinquè de primària.

L’escola es va  iniciar com a centre pilot i referent el projecte GEP (grup escolar plurilingüe) ja al 2012.  Des d’aquest moment participa activament de diferents projectes internacionals Erasmus plus  i e-twinning,  i porta a terme un projecte d’innovació propi de centre anomenat “Internacionalitzem-nos” entenent que la internacionalització del centre és sens dubte una oportunitat per la millora.

Us convidem a consultar  El mapa de la innovació pedagògica de Catalunya : un instrument que situa en el territori i visibilitza totes les iniciatives de l’Escola espai-3 vinculades a la innovació i a la recerca educativa que han estat reconegudes pel Departament d’Educació des del 2015, d’acord amb el Marc de la Innovació Pedagògica de Catalunya.

Cada any arriben noves famílies a l’Espai-3 amb els seus dubtes, il·lusions i incògnites respecte d’aquest espai nou que serà l’escola.

Amb el següent video  de títol ” Què fem a p-3 ” volem mostra-vos el que pot ser un dia dels vostres fills i filles amb nosaltres i els sues companys i companyes.

També us convidem a descobrir les nostres instal·lacions de manera virtual. Feu clic sobre la imatge i comenceu la visita per educació Infantil:

Si es del vostre interès conèixer alguns espais d’Educació primària podeu iniciar el vostre recorregut per les aules fent clic a la imatge:

A través de l’apartat ” deixa un comentari ” o adreçant un correu a a8041684@xtec.cat podeu fer-nos arribar les vostres preguntes per tal que us puguem donar resposta el més aviat possible.

Accediu al nou web preinscripcio.gencat.cat, que neix de la voluntat d’acompanyar millor les famílies durant el procés de preinscripció 2021-2022 als ensenyaments obligatoris. Aquest nou portal temàtic veu la llum en el context de pandèmia per la covid-19 i permetrà donar suport en la tramitació telemàtica de la preinscripció.

Properament anirem actualitzant i ampliant la informació

Moltes gràcies pel vostre interès.