Objectius vinculats al PEC

Valors del centre

En relació amb l’estratègia digital Els valors del nostre centre es regeixen pels principis específics següents:

– Incentivar la capacitació cultural, científica i tècnica que permeti als alumnes la plena integració social i laboral.
– Promoure la competència digital de forma autònoma i creativa .
– Potenciar La competència analítica i crítica de la informació des de diversos medis.

Visió:

Mitjançant la diagnosi, l’anàlisi continu, la reflexió, el treball en equip i la formació continua volem aconseguir:

1. Consolidar els diferents projectes d’innovació educativa dels quals en formem part i promoure’n de nous que permetin satisfer millor les necessitats i expectatives de tots els grups per a continuar amb el procés d’innovació i millora continua, que ens permeti caminar cap l’excel·lència educativa, millorant les competències bàsiques de l’alumnat:
• La competència lingüística i comunicativa, en llengua catalana i castellana.
• La competència comunicativa en llengua estrangera.
• La competència matemàtica.
• L’ús de les TIC-TAC, per assegurar l’assoliment i millora contínua de la competència digital del nostre alumnat i per tant l’assoliment i millora de les competències bàsiques.

Treball Competencial:

L’escola, com a context de vida i d’aprenentatge, comença a l’educació infantil la immersió dels infants en el món tecnològic en quant a:

• Activitats que implementen progressivament eines tecnològiques en els diferents contextos d’aprenentatge: escriure (teclat físic i virtual), dibuixar i captar imatges (amb tauletes, PDI…), fer diferents activitats de relació, composició, classificació, quantificació, associació…
• Activitats que introdueixin un vocabulari cada cop més precís relacionat amb el coneixement i l’ús de la tecnologia, i el pensament computacional.
• Activitats adreçades a madurar el seu potencial de relació i comunicació, i ha d’aprendre a fer-se preguntes sobre el món que l’envolta i anar trobant respostes cada vegada més ajustades a la realitat. És des d’aquest punt de vista que Desenvolupa un pensament abstracte i adquireix habilitats a partir de les eines tecnològiques, digitals i audiovisuals que utilitza.