Objectius a partir de la diagnosi

Estratègia, lideratge i gestió

1. Formalitzar els procediments pel que fa a la inclusió digital de tot l’alumnat i ajustar totes les actuacions pel que fa a garantir l’accessibilitat i el suport tecnològic necessari.
  2. Formalitzar tots els procediments pel que fa l’aplicació de les STEAM a tots els àmbits curriculars.
  3. Formalitzar tots els procediments per garantir l’assoliment de la competència digital, l’autoreflexió sobre l’aprenentatge de tot l’alumnat com a competència transversal, fer-ne el seguiment i avaluar-la.

Usos curriculars

1. Utilitzar les tecnologies en l’avaluació i el seguiment personalitzat de l’alumnat.
  2. Concretar i desenvolupar la competència digital de l’alumnat com a competència bàsica transversal de forma coherent i equilibrada a totes les àrees i matèries.
  3. Utilitzar el potencial de les TAC per personalitzar els aprenentatges i adaptar-los a les característiques i necessitats de cada alumne/a en particular.
  4.  Incorporar a les programacions de totes les àrees curriculars  continguts digitals per al treball per part de l’alumnat.
  5. Formalitzar els procediments per incorporar el EPA/PLE de l’alumne al centre.

Competència digital docent i desenvolupament professional

1. Facilitar i possibilitar al professorat del centre l’accés a formacions per la millora d’habilitats i estratègies per garantir la inclusió digital de tot l’alumnat a partir de les seves capacitats individuals pel que fa a accessibilitat i tecnologies de suport necessàries.
  2. Facilitar i possibilitar al professorat del centre l’accés a formacions per la millora  de la utilització de les tecnologies digitals per avaluar les destreses de l’alumnat, facilitar una retroalimentació adequada i promoure l’ autoreflexió sobre l’aprenentatge.

Seguiment, avaluació i millora

1. Formalitzar els procediments pel que fa a la inclusió digital i ajustar totes les actuacions el seguiment.
  2. Formalitzar tots els mecanismes per a l’avaluació dels resultats amb l’ús de les TAC.

Infraestructures i serveis digitals

1. Renovar les infraestructures digitals de centre ( ordinadors d’aula i pantalles ) per part del Departament d’Educació a fi de poder donar un bon servei a la comunitat educativa.

Acolliment famílies

1.Incorporar noves eines de comunicació entre família i escola.
2. Portar a terme  accions formatives a les famílies nouvingudes i/o a totes aquelles que ho necessitin/demanin.