DIAGNOSI FAMÍLIES

Per detectar els punts forts del centre a mantenir i potenciar, i els punts febles a millorar, cal fer una bona diagnosi i és per això que el centre ha demanat la  col·laboració de les famílies.

L’objectiu d’aquest qüestionari és el de  trobar aquells punts forts que el centre ja està fent correctament sobre l’ús de les tecnologies digitals i identicar aquells aspectes en què el centre ha de millorar.

Comunicació

Web de centre

Documentació de centre

Informació

Quina informació trobeu a faltar per part del centre que us seria útil?

Un 70 % de les famílies que han participat a l’enquesta no troben a faltar informació centre mentre que un 20% troben que els hi agradaria  poder tenir accés a més informació i materials en referencia al que es treballa en el dia a dia a les aules i a cada matèria. Un 8% troba que s’haurien d’incrementar els canals de comunicació  i un 2% de les famílies que han participat a l’enquesta qüestionen gran part de les activitats, actuacions, canals de comunicació i informació del centre.

Foment de la tecnologia i pensament computacional

Foment de l’ús de la tecnologia

Us de la tecnologia en tasques escolars

A casa, quin ús veieu que el vostre fill/a fa de la tecnologia en tasques escolars?

El 18% de les famílies que han participat a l’enquesta comuniquen que el seus fill/a fa servir el Classroom  i les eines de google més d’una hora al dia i comuniquen que poden seguir les activitats o ajudar-los/es si convé amb les taques escolars. El 26’2% afirmen que el seu fill/a fa servir  menys d’una hora al dia la tecnologia amb plataformes com el classroom, altres eines de google, Innovamat, Scratch, code, H5P ,dossiers que els envia la mestra o Apps com  kid&us i  lingoKids . El 26’8% posen en el nostre coneixement que el seu fill/a fa servir almenys una vegada per setmana i no tots els dies la tecnologia per a realitzar tasques escolars i que com a famílies troben dificultats per ajudar-los. Un 14’8 %  responen que almenys fan servir la tecnologia una vegada al mes, peròque de tant en tant entren al Classroom amb el seu fill/a per a fer un seguiment del que va afegint l’escola, tot i això no el fan servir per fer tasques en tractar-se d’alumnat d’educació infantil o comunitat de petits i les tasques que poden tenir són simbòliques.

Un 9’4% dels participants a l’enquesta afirmen que els seu fill/a mai o gairebé mai fa servir la tecnologia per a portar a terme tasques escolars i un 4’7% prefereix no contestar  o ens indica que no te prou informació i no veu que a casa es  faci  cap us de la tecnologia en tasques escolars.

Seguiment

Control parental