L’Escola Espai-3 s’acomiada dels alumnes de sisè

Durant el dia d’avui totes els nens  i nenes de l’escola han volgut acomiadar-se dels seus companys i companyes de sisè amb diferents actuacions:

Per als nens i nenes de p3 i p4 Avui ha estat un dia molt especial perquè  per primera vegada han fet una actuació davant de la resta de companys i companyes.  L’alumnat de P3 i P4 ha desitjat molta sort als alumnes de sisè amb el tema “Nous camins” de Txarango:

Els i les alumnes de P5  també han volgut  agrair l’acompanyament  a l’escola dels seus agermanats  i desitjar-los també, que tot els hi vagi bé amb la cançó “Adéu-siau” del País de Xauxa. A més, volen que recordin sempre que l’escola sempre serà casa seva..

L’alumnat de primer ha cantat l’“Adéu, Adéu” de La cançó màgicaEls alumnes de primer : Perquè, el temps del que es feia s’ha acabat i comença el temps del que es farà. Els hi desitgen un present i un futur ple de màgia i alegries.

L’alumnat de segon han volgut acomiadar als seus companys i companyes de 6è, ballant a ritme d’Ska, amb la cançó “Interculturadéusiau” de Carles Cuberes.

Un cant a la diversitat i a la cultura del món que ens envolta i volem construir.

Els hi desitgen molta felicitat i molts aprenentatges. Ara que tot això s’acaba, cantem i ballem plegats!

Tercer ha volgut acomiadar l’alumnat de 6è ballant la cançó “Una lluna a l’aigua” de Txarango. Amb aquesta, us desitgem que seguiu ballant, somniant, vibrant i essent rebels, per ser la clau que obri tots els panys.

Els alumnes de quart han volgut acomiadar el curs i als seus companys de sisè amb una coreografia del tema «Dance Monkey». Aquesta  és una cançó de la cantant australiana Tones and I que parla sobre les expectatives que tenim en els músics. El el cas dels nens i nenes de quart tenen l’expectativa de que els seus companys siguin molt feliços a la seva nova etapa però que no s’oblidin mai de l’escola on s’han fet grans:  l’Espai-3

Els nens i nenes de cinquè han preparat una cançó amb molt de ritme que porta per nom “ Això de la E.S.O “ De l’àlbum cantem els 40. Amb ella han volgut aconsellar  i animar el pas a l’E.S.O dels companys de sisè.