Canvi de menú

Comuniquem que, avui dia 27 de novembre,  es canvia el menú pel de demà a causa de problemes amb els proveïdors. Per tant, avui mengem brou, llom a la planxa i fruita i demà serà amanida, macarrons i fruita.Moltes gràcies

Text instructiu: Manualitats

Els alumnes de 4tA i 4tB han realitzat de forma individual, per parelles o en grups de 3 un text instructiu a partir de la confecció d’una manualitat. Els mestres de Cicle Mitjà us volem felicitar per l’originalitat de les vostres creacions i la bona… Llegeix més»

COMPRENSIÓ LECTORA

Hola a tots i totes!!
Aquestes vacances de Nadal aprofitarem una mica el temps i a part de gaudir amb la família farem ballar el cap. Us proposem una sèrie de comprensions lectores amb un format variat. N’ heu de fer un mínim de 10,us deixem… Llegeix més»

PASSEU PEL BLOC DE MÚSICA!

RECORDEM QUE PODEU VISITAR EL BLOC DE MÚSICA!
PODEU TROBAR-HI VÍDEOS I CANÇONS TREBALLADES A L’ESCOLA. MIREU ELS DIFERENTS APARTATS DE LA WEB.
ENTREU-HI CLICANT AQUÍ.

ANEM AL PARC TORREBLANCA (28.10.14)

Fa uns dies, tots/es els/les alumnes del Cicle Inicial vam visitar el Parc de Torreblanca.
Vam observar el paisatge de la tardor i vam fer un dibuix al natural amb aquarel·les.
Vam poder jugar molt i vam entrar al Laberint!
Ens ho vam passar molt bé!
Mireu quines fotos… Llegeix més»

HOLA A TOTS I TOTES!

Hola!!! Som els/les alumnes de 2n A i 2n B!
Ara estem reunits tots junts per posar al dia el nostre Bloc.
Us ensenyarem unes fotografies xulíssimes del que hem fet des que hem començat l’escola.
Esperem que us agradi!
Els i les de Segon!

Fem panellets amb els agermanats

La setmana passada vam conèixer als nostres agermanats de P3. Estàvem molt contents i desitjant començar a fer activitats amb ells. La primera activitat ha estat fer panellets junts, ens hem divertit molt. Quines ganes de tornar!!!

Castanyada terrorífica III

Un cop passat la Castanyada, és moment de penjar un petit tastet del que vam fer, i d’agrair tots els esforços per fer això possible. Desprès de tota la feina, els resultats han sigut molt positius, els infants s’ho van passar molt… Llegeix més»