PORTES OBERTES CURS 2021-22 DISSABTE, 6 DE MARÇ DE 2021

Com cada curs, al llarg del 2n trimestre es portarà a terme el procés de preinscripció dels nous alumnes pel curs 2021-2022. Per tal que les famílies pugueu valorar les diferents opcions que teniu a l’abast pels vostres fills i filles, els centres escolars realitzem jornades de Portes Obertes.

Des de l’Escola Sant Josep-El Pi us convidem a participar d’aquesta oportunitat el dissabte 6 de març de 2021 de 10h a 13:30h. Aquest any, donada la situació sanitària, el funcionament de la sessió no podrà ser l’habitual. Segons les instruccions del Departament d’Educació l’organització haurà de ser:

• Grups de 10 persones. És imprescindible l’ús de mascareta i la higiene de mans per poder accedir al centre.
  • Visita restringida a 2 adults per alumne. Cal reservar una cita prèvia per a cada adult.  Sense aquest pas no es podrà accedir al recinte escolar.
  • Els menors d’edat no podran accedir al recinte escolar.
  • La visita tindrà una durada de 30 minuts, en la que podreu veure les intal·lacions i tindreu temps per resoldre possibles dubtes sobre el procés de preinscripció, el projecte o el funcionament del centre escolar.

Per poder atendre tothom, podeu demanar cita prèvia pel torn que més us convingui. El calendari us demana una sèrie de dades personals. Les necessitem per poder fer un seguiment de la traçabilitat en tot moment.  Clickeu aquí per accedir al calendari i busqueu el dia 6 de març:

CITA PRÈVIA

( cal que cada adult que assisteixi a la jornada, tingui cita prèvia concertada en el seu torn)

D’altra banda, per tal que tingueu a l’abast la informació sobre el Projecte de, us facilitem els documents que normalment fem servir durant aquestes jornades, ja que aquest curs no els podrem repartir durant la visita.

EL NOSTRE PROJECTE

PROJECTE DE CENTRE I FUNCIONAMENT

NORMES DE FUNCIONAMENT DE CENTRE

SERVEI TEMPS DE MIGDIA

MENJADOR ESCOLA SANT JOSEP EL PI

SERVEI D’ACOLLIDA CENTRES ZONA EDUCATIVA
UNA MICA DEL NOSTRE DIA A DIA DOCUMENTS D’ESCOLA CARTA COMPROMÍS EDUCATIU

ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES (AFA)

EXTRAESCOLARS

GUIA DE PREINSCRIPCIÓ PER A FAMÍLIES CURS 2021-22

Al web  Preinscripció del curs 2021-2022

trobareu tota la informació necessària i,
un cop s’obri el període de sol·licituds,  també la podreu fer en aquest mateix web.

Presentació de sol·licituds de preinscripció

• Educació infantil de segon cicle, educació primària
    del 15 al 24 de març de 2021
  • Educació secundària obligatòria