PLA D’ORGANITZACIÓ ESJEP CURS 2021-22

Tal i com vam fer el curs passat, hem elaborat el Pla d’Organització de Centre 21-22 per tal d’atendre i respondre a totes les indicacions i instruccions sobre prevenció davant la COVID19. En aquest document podreu trobar total la informació relativa al funcionament diari del centre, organització dels alumnes, entre d’altres.

Recordeu que és un document viu, que pot anar canviat al llarg del curs, segons com avanci la situació sanitària i les indicacions que rebem des dels Departament de Salut i Educació.

ADRECES DE CORREU ELECTRÒNIC

ADREÇA ESCOLA ( comunicacions amb equip directiu) a8042883@xtec.cat
ADMINISTRATIU ( gestions  de beques de menjador, beques NEE, matrícula, preinscripció…) santjosepelpi1@gmail.com
COVID-19 ( informació sobre alumnes, contactes directes, quarantenes….) covid19@esjep.cat