Tal i com vam fer el curs passat, hem elaborat el Pla d’Organització de Centre 21-22 per tal d’atendre i respondre a totes les indicacions i instruccions sobre prevenció davant la COVID19. En aquest document podreu trobar total la informació relativa al funcionament diari del centre, organització dels alumnes, entre d’altres.
Recordeu que és un document viu, que pot anar canviat al llarg del curs, segons com avanci la situació sanitària i les indicacions que rebem des dels Departament de Salut i Educació.
ADRECES DE CORREU ELECTRÒNIC
ADREÇA ESCOLA ( comunicacions amb equip directiu) | a8042883@xtec.cat |
ADMINISTRATIU ( gestions de beques de menjador, beques NEE, matrícula, preinscripció…) | santjosepelpi1@gmail.com |
COVID-19 ( informació sobre alumnes, contactes directes, quarantenes….) | covid19@esjep.cat |
AFA Escola Sant Josep El Pi | afa@esjep.cat |
A més…
NOVETATS PLA D’ORGANITZACIÓ
CURS 21-22 |
PROTOCOL GESTIÓ DE CASOS
CURS 21-22 |