PROJECTE DE 5è: LES ENERGIES RENOVABLES

Durant aquest primer trimestre hem estat treballant el què són i com funcionen les energies renovables.

Vam escollir aquest tema per  fer el nostre projecte a l’escola perquè ens preocupa la salut del nostre planeta. Cada dia veiem per la televisió, per internet, a les notícies, etc. com el medi ambient està molt desmillorat, i que cal que fem alguna cosa per intentar frenar el canvi climàtic.

Durant aquest trimestre hem treballat les diferents energies renovables que existeixen avui en dia. Gràcies al projecte ara sabem coses com per exemple què són les energies renovables, de quins tipus hi ha, quines diferències hi ha amb les energies fòssils, i moltes coses més.

Per acabar el projecte vam fer una sortida a un parc eòlic, on vam veure de primera ma com funcionen els aerogeneradors, com són de grans o com transporten l’energia, entre altres coses.

Ens ha agradat treballar en aquest projecte, ja que hem après i hem vist que podem millorar moltes coses pel bé del nostre planeta.

Podeu veure algunes de les fotos de tot el procés aquí.