PRIMERS DIES A EI 4 ANYS

Setembre és un mes molt especial, els nens i nenes de I4 hem tornat a l’escola i ja som els mitjans d’infantil!!!

Només arribar a l’escola ens vam disposar a descobrir i conèixer com són les nostres classes, els ambients de la CIUTAT (I4A) i del POBLE (I4B). També hem conegut a nous amigu@s i a les nostres mestres. Uns dies plens d’emocions!

Iniciem el nou curs amb milers d’aventures per endavant i sabem que totes elles ens permetran assolir un munt d’aprenentatges interessants.

Cliqueu sobre les fotos per veure moments d’aquestes primeres setmanes d’adaptació.