Volem canviar el pati de l’escola entre tots.

Benvolgudes famílies,

Us informem que nosaltres els alumnes de 6è, en el nostre projecte col.lectiu us volem explicar que em tingut una idea,  i com  en aquesta  puguin participar tot l’alumnat i families de l’escola .

Volem fer un mural a una paret que hi ha al pati, es tracta de que tots puguin posar les seves mans al voltant de la paraula ” Els Llorers”, aquesta és la nostra proposta però  també ens agradaria que ens  donéssiu la vostra  opinió i una idea (dibuix, esbós…) per fer el mural.

Per això,  posarem una bústia a consergeria, en aquesta podeu deixar el dibuix  o li doneu al vostre fill/a perquè ho deixi a la bústia o el deixeu vosaltres mateixos. ( L’últim dia d’entrega serà el proper dijous 22 de febrer.)

Ens podeu dibuixar la idea en un paper DINA4 heu de pensar que el mural que volem fer  ocuparia tota la paret on nosaltres fem el bar (dels divendres) la paradeta.

Moltes gràcies ,

Atentament els alumnes de 6è.

Qualsevol dubte ho comenteu als alumnes de sisè.