TRANSFORMACIÓ DEL PATI

El curs passat els alumnes que fèiem 5è vàrem portar a terme un projecte de transformació del pati per convertir-lo en un Refugi Climàtic.

Durant aquest estiu s’han estat realitzant  les obres oportunes per convertir el nostre pati en un espai més sostenible, fresc i agradable.

Ha estat una sorpresa, arribar a l’escola i veure com havia quedat l’espai, s’havia convertit en un lloc sostenible i molt verd, on a l’estiu ens ajudarà molt a combatre la calor.

El que també ens ha agradat, és que disposem de diferents espais de joc;  hi ha més llocs d’ombra; zones  on podem seure, parlar, esmorzar… Encara que, nosaltres si haguéssim de fer una crítica, pensem que  caldrien  més taules.

Ens ha agradat molt la quantitat de punts d’aigua que hi ha, això és bo per poder-nos refrescar i dóna una  sensació de confort i relax.

Benvingut el nou espai climàtic!!!

1. David C

Está muy bien pero necesitaríamos mas medidas que no se quede aquí, la cosa. La densidad de 80.000 vehiculo diarios en la calle Aragón es una auténtico problema. Debería de estar mas protegida la entrada de los pequeños, de tráfico y de ruido (ya no digo de contaminación por PM2,5-10) como lo está la entrada de la escola Auró, por ejemplo. Con una muralla verde de madera. Lo ideal sería el carril bici desde luego. También importante que funcionen las fuentes.
    Gracias en todo caso a la comisión verde y a la dirección del cole por sus esfuerzos por mejorar en esta materia. Slds