Taller de Salut i Art: Gènere

El dijous 18 de gener, els alumnes de cinquè van anar al Centre Infantil Urgell per portar a terme, el segon taller dels tres que fan al llarg del curs; on es treballen les emocions com a eix transversal.

En aquesta ocasió, les dinàmiques i jocs eren al voltant del gènere. I els nostres infants, van poder realitzar 3 activitats lúdiques.

En primer lloc, un memori per grups, on havien de trobar la paraula i la seva definició. La segona activitat, era el joc del semàfor, els alumnes havien de decidir en quin color col·locar-se segons si estaven d’acord (verd), 50% (taronja) i en desacord (vermell) en relació a la frase que deia l’Andrea (monitora). I en darrer lloc, van portar a terme la carrera del gènere, en aquesta ocasió, es tractava de trobar cada grup un sobre amb el seu número i després penjar les frases que hi havia dintre, segons si creien que eren mixtes (nen o nena) o segons gènere (nen o nena).

A més a més, van poder gaudir d’una estona d’esbarjo amb material divers: jocs de taula, patinets, pilotes,etc…

Per veure totes les fotografies, cliqueu a sobre de la imatge.