SANT JORDI A L’ESCOLA ELS LLORERS

Avui diada de Sant Jordi, hem celebrat el certamen literari per a tots els cursos d’Educació Primària i l’artístic per a l’Educació Infantil.

Els treballs presentats han estat una mostra de les diferents tipologies textuals.  A primer han personalitzat les rondalles amb el nom de cadascú; a segon han fet volar la imaginació i han fet cal·ligrames; a tercer han treballat la poesia; a quart la inventiva s’ha plasmat en contes; a cinquè han fet narracions en llengua catalana i poesies en llengua castellana; i a 6è el treball narratiu s’ha fet en ambdues llengües, català i castellà.  Per tal de premiar tot aquest esforç, s’han lliurat un primer i un segon premi a cada grup-classe de cicle inicial i cicle mitjà.  Per als alumnes de cicle superior el premi ha estat doblat, ja que s’ha lliurat un primer i un segon premi per classe tant en llengua catalana com en llengua castellana.

Les nenes i els nens d’Educació Infantil han traslladat l’emoció d’aquesta festa en un dibuix que està exposat a la primera planta per tal que tots els pares, mares… els pugueu veure.

Tot seguit podeu clicar sobre l’enllaç per veure una mostra dels diferents moments del dia d’avui.

Recull de moments inoblidables

1. Carme Garcia

Els nens van sortir molt contens per com van viure la diada de Sant Jordi a l’escola. Les fotos són el reflex, gràcies per compartir-les! Felicitats a tots!!