PREMI INNOVACIÓ EDUCATIVA 2019 AJUNTAMENT DE BARCELONA

El passat dilluns 25 de març els representats dels alumnes del cicle superior, representants de mestres i de l’equip directiu, i representants de l’Associació Jardins d’Emma vam assitir  al lliurament dels Premis d’Innovació Educativa, que lAjuntament va crear  per reconèixer iniciatives que comportin una millora de la pràctica educativa i que contribueixin a promoure les oportunitats educatives i la inclusió social.

L’escola, enguany, ha rebut aquesta distinció atès que és el segon curs que participa en aquesta iniciativa, els fruits de la qual es poden apreciar tot passejant per l’Avinguda de Roma.

Des d’aquí volem fer extensiu aquest reconeixent a totes les persones que d’alguna manera col·laboren i  donen suport a l’èxit d’aquesta pionera iniciativa al barri. Moltes gràcies a tots!

És el nostre desig que aquest projecte pugui mantenir-se i ampliar-se en futurs cursos per tal que el nostre alumnat esdevingui crític, compromès, solidari, creatiu i amb una mirada oberta i transformadora per convertir el nostre entorn en un lloc més saludable i sostenible.

Compartim aquí les fotografies de l’acte.