GRAN NOVETAT : Transformació de la xarxa del centre

Estimades famílies,

Ens plau comunicar-vos que aquest curs 2017-18 s’ha realitzat  una important transformació de la xarxa del centre, tant a nivell del cablejat de l’edifici com de la connectivitat sense fils (WIFI). S’ha desplegat equipament de darrera generació que garanteix la millor velocitat i seguretat en la navegació local del centre i cap a Internet.

Aquesta acció complementa la connexió de fibra òptica de banda ampla que ja es va fer fa uns anys i potencia el treball educatiu dels nostres alumnes amb les noves tecnologies a través d’una navegació àgil, segura i amb control d’accés als continguts d’Internet a través dels sistemes de filtratge i qualitat de servei que proveeix la sortida a Internet corporativa de la Generalitat de Catalunya.

Per últim, val a dir que totes aquestes iniciatives formen part del projecte de transformació dels serveis TIC de la Generalitat, del qual, per les escoles, en són promotors el Departament d’Ensenyament i el Consorci d’Educació de Barcelona i que ha suposat una inversió total d’uns 45.000 euros en aquesta darrera fase.