Festa de Benvinguda de P3

Divendres passat vam fer Festa grossa als Llorers, vam donar la benvinguda oficial als més petits de la casa: els nens i nenes de P3 i les seves famílies.

A l’hora de la sortida, el claustre de l’escola es va omplir de cares somrients per veure com els nous alumnes rebien la medalla honorífica que els seus companys de P4 i P5 els havien preparat.

Per l’equip de mestres és un plaer poder compartir la màgia de la festa: globus, pintures, música, dolços… i rialles, converses, abraçades…, i veure com aquesta comunitat educativa creix dia rere dia amb famílies cada cop més implicades amb els eixos i valors de l’escola.

Per últim, i no menys important, volem donar mil gràcies a l’AMPA per fer possible aquesta trobada tan entranyable.

L’equip de mestres dels Llorers