DIA DE LA PAU

Dimarts 30 de gener vam celebrar el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP): per a commemorar aquest dia, ens vam reunir tots i totes a la tarda, a la pista de l’escola.

En primer lloc, els infants de 5è ens van llegir un conte relacionat amb la necessitat de relacionar-nos amb empatia. Tot seguit, cada infant va enganxar el seu desig de Pau al mural “El món seria molt millor si…”. Val a dir que n’hi ha de molt profunds, tots van fer una bona reflexió. Vam acabar l’acte agafats de les mans, cantant la cançó “El món seria més feliç”. Va ser una bona oportunitat per pensar sobre la importància de la no-violència, el respecte a la diversitat i la bona entesa gràcies al diàleg.