COMENCEM EL CURS A I-5

Els primers dies d’escola sempre són molt emocionants, els infants es retroben amb els seus companys i companyes i comença un curs ple de noves experiències i emocions. Els infants d’I-5 ja porten unes setmanes descobrint noves activitats, mestres diferents i reptes per aconseguir. Hem aprofitat aquests dies per fer dinàmiques de grup i per conèixer-nos millor els uns als altres.
La setmana passada, ja vam començar a fer algunes especialitats, com música i psicomotricitat. I aquesta setmana, ja hem iniciat les sessions d’anglès i art. També, podreu veure la diversitat de propostes que hem anat treballant fins ara i introduïm de mica en mica.
Esteu atents i atentes que aviat anirem a la sortida que tenim pendent i us farem un altre article. Mentrestant, us deixem un recull d’imatges, que són una mostra d’aquests primers dies d’escola.
Cliqueu a sobre del nom de la vostra classe i us portarà directe a l’enllaç. Esperem que us agradi!