COMENCEM UN NOU CURS, P5

Famílies de P5, ja podem dir que estem adaptats a l’escola malgrat que aquest inici de curs hagi estat força diferent. Hem salvat el confinament, hem gaudit l’estiu i per fi, ens hem pogut retrobar a l’escola, en teníem moltes ganes!

Durant aquests primers dies de curs hem après a fer abraçades i petons virtuals, a estimar-nos com sempre amb el cor ben obert!!

A l’assemblea hem parlat dels nostres neguits i vivències, com ens hem sentit durant tot aquest temps que no ens podíem veure. Però hem après i crescut tant, que fins i tot les mestres estan ben sorpreses!

Encara que sembli mentida, entre rentada i rentada de mans, encara tenim temps d’escoltar contes, cantar cançons, aprendre junts, compartir jocs i viure moltes experiències tots plegats.

Us presentem, tot seguit un recull fotogràfic perquè tingueu  un bon tastet del nostre dia a dia a l’escola i veieu que bé que ens ho passem.

P5 A, Els somnis

P5C, Els contes

… i en el pati!!

Anirem compartir al llarg del curs més moments per què pugueu sentir ben a prop l’escola.