8è Concurs de dibuix infantil

Els alumnes de 5è A, van decidir participar a la vuitena edició de dibuix infantil, enguany en relació a la Festa major del barri de Sant Antoni 2019.

LLavors, des de les classes destinades a visual i plàstica, van començar a realitzar les seves produccions i un cop acabades vam portar-les al centre cívic.

I el passat 22 de febrer, al centre cívic Casa Golferichs es va inagurar l’exposició dels dibuixos (més endavant estaran exposats, al carrer Calàbria 66). Aquell mateix dia, el jurat va fer públic el seu veredicte, i el nostre estimat company de classe, Marc Saavedra va rebre  una menció per part de l’organització.

Ens fa molta il·lusió compartir amb tot vosaltres aquest fet, perquè a més a més, els dibuixos dels nostres alumnes estaven exposats per tothom, això vol dir, que les seves produccions i feines reben un reconeixement extern i un sentit no només acadèmic.

Enhorabona a tots i totes!!! Fem barri, fem escola, fem ciutat…