L’HOQUEI FA PER TU…

Com a cloenda de l’activitat L’Hoquei… fa per tu en la que han participat els alumnes de Primer de Primària; hem rebut la visita de 2 jugadors de l’equip professional de hoquei del FCB per ser entrevistats pel alumnes de Cicle Inicial.

L’activitat s’ha desenvolupat al Claustre de l’escola on molt gentilment els jugadors han contestat a les preguntes dels nostres alumnes; posteriorment hi ha hagut una petita exhibició i la signatura de pòsters i sticks.
El FCB ha obsequiat a tots els alumnes de Cicle Inicial amb una bandera del club.

Les imatges de la visita de Pablo Álvarez i Matías Pascual jugadors de hoquei patins del FCB a la nostra escola.

1. Laura

Felicidades por la iniciativa !. Impulsar deportes más minoritarios es necesario.
    Además se ve por las fotos que lo han disfrutado muchísimo.