LA NOSTRA METODOLOGIA

La metodologia activa als ambients d’Educació Infantil 5 anys, El Bosc, Els Somnis i l’Univers, es basa en facilitar als infants situacions d’exploració activa del món que els envolta. Els docents organitzem l’activitat diària de tal manera que s’afavoreix a la descoberta i interpretació de… Llegeix més»

CASTANYADA MITJANS I GRANS 2021-22

El passat divendres dia 29 vam celebrar la castanyada a l’escola. Ens ho vam passar d’allò més bé. L’AMPA ens va oferir un espectacle amb Marc Oriol per PETITS, MITJANS I GRANS. Durant el dia vam assistir al gimnàs per ballar les cançons que ell… Llegeix més»

EXPERIMENTACIÓ DE TARDOR A I-3

Aquest mes d’octubre ha estat ple de noves descobertes i aprenentatges. Els colors, les olors, els elements naturals i el vocabulari de tardor ens han engrescat a fer un munt d’activitats! Algunes d’elles han fomentat l’observació, l’experimentació i, en definitiva, han despertat la curiositat dels més petits per conèixer el món que els envolta i iniciar-se en el mètode científic.… Llegeix més»

SORTIDA A CAN RIBAS!

PER FI va arribar el divendres 22 d’octubre i tot i que el dia va aparèixer amb petits núvols, no plovia com el passat 4 d’octubre. Així que tots i totes vam saltar del llit i ens vam col·locar les motxilles sense pensar-ho ni un… Llegeix més»

L’ACTIVITAT FÍSICA ÉS DIVERTIDA

L’alumnat de quart de primària es diverteix fent activitat física.

Una de les estones més esperades pels nens i nenes durant la setmana és l’hora d’Educació Física.

L’activitat física és molt important pel desenvopament integral dels infants, i a la vegada permet divertir-nos.

L’ALUMNAT DE 6È ENTREVISTA UN FUTBOLISTA

L’alumnat de sisè està treballant les tipologies textuals. Aquest trimestre estem aprenent a fer entrevistes i hem tingut la sort de poder entrevistar a un futbolista d’elit.

Joan Capdevila va ser jugador del R.C.D. Espanyol i altres equips de primera divisió, va arribar a guanyar un mundial amb la Selecció Espanyola i va participar en els Jocs Olímpics.

Ha sigut una experiència molt motivant i enriquidora per tots els alumnes de sisè. Poder entrevistar a una persona mediàtica ha generat moltes preguntes interessants per part dels infants de la nostra escola.