Portada

Ja els tenim aquí!

Aquesta nit a la una de la matinada ha nascut el primer pollet, cap a dos quarts de cinc el segon i cap a les 8 del matí el tercer… estem molt emocionats! Dos dels pollets ja els hem traslladat a una petita capsa calenteta perquè es puguin moure amb més espai i així també

Ja els tenim aquí! Llegeix més »

Audició de gaites

Avui hem tingut una visita molt especial. La Núria, una estudiant de pràctiques que ha estat a l’escola durant aquest segon trimestre i un grup d’amics de l’associació Rosalia de Castro de Cornellà ens han tocat i ballat unes “muñeiras”. A més, ens han explicat les diferents característiques dels instruments que portaven i els hem

Audició de gaites Llegeix més »

Taller de meteorologia

Els alumnes de tercer hem anat al museu Torre Balldovina de Santa Coloma de Gramenet a fer un taller de meteorologia. Per començar, ens han fet una introducció per recordar els diferents fenòmens atmosfèrics que prèviament havíem estudiat a l’aula. Després, hem mirat el temps i hem anat a l’estació meteorològica per prendre dades de

Taller de meteorologia Llegeix més »

Molí paperer de Capellades

Ahir dijous, els alumnes de 1r i 2n de la nostra escola van anar a passar el dia a Capellades. Allà van poder visitar el Museu on els van explicar l’origen del paper, com i amb què es feia antigament abans de l’aparició de les fàbriques. Vam visitar les diferents parts dels molí i van poder

Molí paperer de Capellades Llegeix més »

Plantada

La setmana passada, la comissió de l’hort i ciències de l’escola, ens va portar planter i plantes aromàtiques. Els alumnes de P3, P4 i P5 van poder plantar les aromàtiques a les jardineres que tenen cada classe al seu porxo i també diferents tipus d’enciams als petits horts que tenim al pati. No deixeu d’apropar-vos-hi

Plantada Llegeix més »

EduLab amb 5è

Els alumnes de 5è han iniciat un projecte nou enmarcat dins l’EduLab del Citilab. L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar dos dispositius que puguin registrar els nivells sonors de dos espais de l’escola. Aquests dos dispositius els programaran els alumnes utilitzant Snap4Arduino. Us deixem unes fotografies de la primera sessió on s’han explicat alguns fonaments de

EduLab amb 5è Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut