L’EMPREMTA DIGITAL

El passat 5 de febrer va ser el dia internacional d’Internet Segura. Per aquesta raó els alumnes de cicle mitjà hem treballat l’empremta digital aquestes dues darreres setmanes.
Ho realitzarem mitjançant un joc de rol on els alumnes, fent de detectius, vam seguir el rastre d’informacions deixades a Internet per part de dos personatges: la Rateta Marieta i en Jan l’Elefant.
A continuació realitzarem un debat per veure quins son els tipus d’informacions personals que no s’han de penjar mai públicament a Internet.
Per últim es van recollir les conclusions en un document que s’han penjat a les classes.

L'emprenta digital from Escola Can Puig CS on Vimeo.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *